November Notes in Social Media

M-am tot gândit cum aș putea traduce titlul ăsta în română, astfel încât să sune cât mai pompos, dar am ajuns repede la concluzia că nu are rost pentru că e destul de fancy și așa. Merg la November Notes in Social Media și vă invit și pe voi. Sunt entuziasmată și abia aștept evenimentul ăsta. Cred că îl aștept mai tare decât aștept Crăciunul anul ăsta. Dar hai să vă explic exact care-i treaba.
November Notes in Social Media este un eveniment marca Blogging TM 2.1 și se adresează tuturor viețuitoarelor pasionate de blogging și social media. Desigr, viețuitoare de genul sunt și eu... Evenimentul ăsta se adresează tuturor celor care aleargă zi de zi pe internet și mai ales celor cărora scrisul li se pare un lucru vital. Indiferent că scrii pe blogul personal sau pe blogul companiei la care lucrezi, evenimentul ăsta este pentru tine. Până la urmă și dacă nu scrii încă, dar te-ar bate gândul să îți faci un blog tot poți să vii la eveniment. Dacă ești student și mediul online e mai comod pentru tine decât canapeaua din sufragerie, atunci hai și tu la November Notes in Social Media. Până la urmă orice viețuitoare, după cum spuneam, care are cât-de-cât un interes pentru mediul online se poate înscrie la evenimentul ăsta pentru că are oportunitatea de a învăța multe lucruri noi și interesante.
Eu din cauza asta m-am înscris. Nu mă cred eu nu știu ce blogger minunat, dar vreau să învăț cât mai multe despre domeniul ăsta. Eu scriu de drag, de plăcere, niciodată până acum nu m-am gândit să transform treaba asta într-o chestie business, dar parcă mi-ar surâde ideea așa că vreau să fur meserie de la cei mai buni. De asta mă duc la evenimentul ăsta care se anunță foaaaarte interesant.
Vor fi acolo oameni foarte faini care vor vorbi despre subiecte precum strategiile de social media, branding și multe altele la fel de interesante. Pe doi dintre speakeri, adică pe Oana Barbu și pe Toma Grozăvescu, am avut ocazia să îi cunosc și vă pot spune că sunt doi oameni foarte faini de la care aveți ce învăța și cu siguranță nici ceilalți nu sunt mai prejos.
Eu sper că v-am stârnit interesul. Dacă s-a aprins în căpșorul vostru un beculeț cu ideea de a veni la eveniment, treaba e foarte simplă. Intrați aici și completați formularul respectiv (ultima zi de înscriere e 7 noiembrie) apoi așteptați mail-ul de confirmare. Atat. Rămâne doar să ne vedem pe data de 11 noiembrie la AMBASADA Casa Adam Muller Guttenbrunn, str. Gh. Lazar, nr. 10-12 (zona P-ța 700) în sala Karl Singerîncepând cu ora 15:00. Eu abia aștept.
Ah, am uitat să menționez că intrarea e GRATUITĂ. Se face doar pe baza invitației pe care o veți primi pe mail.
Dacă veniți și voi lăsați-mi un mesaj pe undeva, că poate facem gașcă și mergem împreună.
Acestea fiind spuse, ne vedem acolo, da?

Later edit: locația s-a schimbat din cauza numărului mare de persoane înscrise la eveniment. Isn't it awesome?
Eveniment sponsorizat de: 
Senneville - http://senneville.ro/ 
Leonidas - https://www.facebook.com/ciocolaterietimisoara
Adaconi - http://www.adaconi.ro/
Charme Lingerie - http://www.charme-lingerie.ro/
Swiss Solutions - http://www.swiss-solutions.ro/ro/
Cloudberries - http://cloudberries.ro/

Parteneri media:  ZeList.ro și West City Radio.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!