Home Sweet Home!





Ora 8:57 (:.
Treaza de la 7:40 ... dupa un mirific drum de 18 ore :. Plecata din Ivesti ( GL ) la 6:25 .. ajunsa in Tecuci la 7 ... frecat de menta 2h, pana la acceleratu' de Bucuresti ... Ora 9:15 .. plecarea din Tecuci .. mirifice 4h pana in Bucuresti. Nu plictiseala, nu nimic. Vorbit la telefooon, ascultat muzica .. ajungerea in Capitala la ora 1:15 :D.
Perfect. Intalnirea cu Lizucaaa!
Am intalnit o fatuca extrem de draga mie, cu care am vb doar pe mess, timp de vreo 2 ani. Am vorbit 2h in parcul din spatele Garii de Nord. Ai mei deja ma dadusera disparuta: nu telefon, nu sms, nu copchila :)). Am revenit, mi-au tinut predica vietii, am mai frecat menta aproape 2h, timp in care mi s-a facut foame si mi-am luat un Burger cu Pui de la SpringTime ( lucru pe care n-o sa-l mai fac cat de curand ), si dupa ce l-am papat ca un Haplea ce is :)), m-a durut ingrozitor de tare stomacul :)).
Pe la 6 fara ceva, ne-am urcat si in acceleratul Bucuresti-Deva. Plictiseala totala, lipsa de somn, prostie cat cuprinde. De ce?. Pt k din greseala mi-am sters mai mult de jumatate din pozele facute!! :((
Cu chiu cu vai s-a facut si ora 12 fara ceva, si am ajuns si-n Petrosani.
Cand am ajuns la bloc, dragii mei erau acolo! Phrajituhrica mea, si cu Iuleana. Stateau aman2 pe banca, zgribulitzi de frig .. ma asteptau pe mine! :x
Eram fericita, si inca sunt! Am stat 2 ore afara. Pe la 2 si 15 am intrat intr-un final in casa, cu chiu cu vai ... :-<
-------------------------------------------
Si dupa magica zi de ieri ( 24.aug ) am fost suuuper obosita. M-am pus la nani, si iaca pozna, m-am trezit la 8 fara ceva :)). Eu care credeam k pana la pranz nu reusesc sa ma dau jos din pat :).
Oricum, sunt mai mult decat fericita!
Chiar sunt!
:X
Si ma simt nevoita sa o citez pe Judy Garland cand a interpretat-o pe Dorothy Gale in The Wonderful Wizard of Oz: "THERE'S NO PLACE LIKE HOME!"
----------------------------------------------------------------------------

Comentarii

  1. Hmm:X a meritat drumu luung pe care l-ai facut pt ca acasa te astepta scumpu' tau kuky..
    si in pluus era si 12 noaptea si el te astepta in fata scarii..;;)
    dragutz ,foarte draguutz ;;)
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. ft ft dragutz din partea lu' kuky :X defapt ne'ai shi pov intamplarea asta dak nu ma insel




    :X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!