E toamna...


Da. Stiu .. astazi e deja a 2a zi de toamna :(
Trist, dar adevarat. S-a terminat (oarecum) totul.  Totul va incepe sa se schimbe. TOTUL?  Oare chiar totul? Asta ramne de vazut. Exceptand schimbarile naturii, sa speram ca nu se vor schimba si oamenii ... Cu toate ca in ultimul timp am observat ca se schimba si fara vreun motiv anume. Doar asa: se duc! Se schimba lumea de la o zi la alta, la fel cum se schimba culoarea frunzelor, acum la inceput de toamna. Asa cum razele soarelui incep sa-si piarda caldura, si intensitatea de vara, asa incep si eu sa-mi pierd increderea in "lumea asta rea". Nimeni nu mai merita incredere deplina. Cateodata cred ca e chiar bine sa fi suuuuper-egoist. Si stii de ce? Pentru ca asa, te doare-n dos ( :D ) de tot ce e in jurul tau si nu te intereseaza decat persoana ta.
Ma rog, asta e lumea nu o pot schimba nici eu, nici tu si nimeni altcineva!
Principalul meu gand zilele astea, este : "PRIMA ZI DE SCOALA". Uuuuf, it's commin' :-s. Oarecum e bine, dar mai bine nu. Va fi frumoooos, prima zi, toata lumea fericita, bobocei noi, haine noi, amintiri de peste vacantza, dar dupaia.. incepe greul :)).
Eh, e si asta o parte din viatza.. nu? ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!