Limitele iubirii

Vreau sa vorbesc! De ce nu ma pot exprima? Simt nevoia sa-ti spun asta, dar mereu cand o fac parca, nu e suficient. M-am plictisit de clasicul "te iubesc". Simt ca nu exprima tot ceea ce simt eu pentru tine. Nu ajunge! Aceste 8 litere nu sunt capabile sa-ti spuna exact ceea ce simt eu; pur si simplu, in fata sentimentelor mele, isi pierd din esenta. E mult prea mic acest "te iubesc" pentru a putea cuprinde toata dragostea mea. "Te ador" e si mai mic, dar parca are o capacitate putin mai mare ... de asemenea insuficienta. Tu chiar nu-ti dai seama ca mor de necaz ca nu-ti pot arata cat te iubesc de tare? Simt ca nu ajunge si ca orice as face TU meriti mai mult. Oare-s eu nebuna? Ma supar pe tine si sunt atat de fericita cand ma gandesc ca datorita iubirii tare, prin supararile astea, am invatat ce inseamna IERTAREA si IMPACAREA. Te iubesc? Oare asa se numeste ceea ce simt eu pentru tine? Eu nu cred. E muuult mai mult, categoric! Stii, la fel cum sunt limitele Universului necunoscute, la fel sunt si limitele iubirii mele pentru tine; la fel cum oamenii nu cunosc viata in alte dimensiuni, la fel nici eu nu cunosc viata intr-un spatiu de care tu nu apartii.

Marea nu e mare fara valuri,
Florile nu sunt flori fara petale,
Cerul nu e cer fara astrii, 
Cartea nu e carte fara foi,
Pictorul nu e pictor fara pensula,
Actorul nu e actor fara scena,
 ... La fel cum eu nu sunt EU fara TINE, iubitul meu! 



Vreau sa-ti spun cat de mult te iubesc, dar cuvintele ma limiteaza!

Iarta-ma!

Comentarii

  1. Simplyy ee MIstto :D tare :X [ Allecssy ] mult succes la inspiratie :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!