Zi-mi o poveste !

Zi-mi o poveste cu noi. Zi-mi o poveste doar despre noi doi. O poveste, un basm. Vreau sa-mi spui ce e in mintea ta. Nu vreau sa-mi promiti castele, palate, rubine si diademe cu pietre pretioase. Nu vreau nici dovleci transformati in calesti si nici soricei pe post de vizitii. Pantofii de clestar n-ar avea niciun rost daca i-as pierde la miez de noapte pe trepte, asa ca...
Spune-mi o poveste despre un viitor comun. Spune-mi cat de tare ne vom iubi si cat vom fii de fericiti. Povesteste-mi cum ne vom plimba, cum ne vom juca, cum vom glumi si cat va fii de bine. Spune-mi ca orice s-ar intampla vei ramane langa mine. Spune-mi ca ma vei mangaia in fiecare seara si ca voi adormi cu capul pe pieptul tau. Diminetile vor fii cu tine. Vom bea cafea, vom citi ziarul, ne vom uita pe fereastra si vom rade ... De ce !? Nu conteaza !! Vom rade pentru ca asa vom simti.
Povesteste-mi cum imi vei aduce intr-o cutiuta un mic sufletel blanos...
Spune-mi ca vom fii atat de fericiti incat lumea va vedea in noi un adevarat monument de fericire. Va fii atat de frumos cand ma voi trezi dimineata si te voi ruga sa-mi povestesti propriul nostru viitor, pentru ca tu ai dreptate mereu cand povestesti, si stiu ca asa va fii... Te voi pune sa-mi povestesti povesti cu noi pentru ca asa nu va sosi niciodata miezul noptii in care se rupe mereu vraja. La noi totul e vesnic si asa va fii si sunt sigura ca in povestea noastra totul va fii cum vrem noi pana cand moartea ne va despartii ... dar si dupa aceea.

Comentarii

  1. sa dea domnul sa ti se implineasca povestea..asa frumos scrii..mai rar..fete ca tine..care iubesc cu toata inima si isi doresc doar fericire:* m`a atins la sufletzel:D mi`am adus aminte cand visam si eu..macar la jumate din ce ai scris tu aici..sa nu te schimbi niciodata

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos iXeL >:D<. ma bucur cand aud ca mai sunt oameni care-mi apreciaza articolele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea ,sa nu fie doar o poveste sau un vis care sa se naruiasca ,ci sa fie un vis transformat la infinit in realitate.Sa te vad mereu fericita si cu zambetul pe buze si peste ani si ani...
    Meriti tot binele din lume si in articolele astea nu vad fontul cu care scri,ci iti vad inima ,care radiaza chiar si prin randurile insiruite !

    RăspundețiȘtergere
  4. degeaba iti spune despre un viitor comun dak vine o zi knd tot ceea ce ti-a promis se spilbera printr0un "du-te dracu"

    RăspundețiȘtergere
  5. ce mai inseamna dragostea cand nu mai ai puterea de a vedea lumina de la capatul tunelului? cum sa mai poti spera ca intr-o zi va rasari soarele si pe strada ta, dac de fiecare data cand ai iertat ai fost rasplatit cu tot ceea ce putea fi mai rau? cum sa iti doresti sa mergi mai departe cand te simti atat de singur, cand numai ai nimic in suflet, cand tot ceea ce ti-ai dorit si ai iubit acum nu mai exista?
    Cum sa te trezesti maine cand stii ca nu mai stii cum sa mai traiesti?
    cum se face ca exista unii oameni care ajung sa cerseasca iubire si nimeni sa nu le-o poata oferi?
    Mai merita un om sa il iubesti daca dupa ce nu mai are nevoie de tine iti intoarce spatele?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!