Resuscitare

Dupa o lunga perioada in care pot spune ca blogul meu a fost in moarte clinica, m-am hotarat sa-i fac o resuscitare. Un masaj cardiac, si uite-l din nou "pe picioare". Nu pot da motivul exact pentru care n-am mai scris, dar cred ca pe primul loc este indiferenta afisata de cei din jur. Observand ca nu prea e nimeni interesat de ce scriu eu, am zis ca-mi bag picioarele, ca sa zic asa. Pur si simplu am avut o perioada in care nu mi-a pasat. Nu am vrut sa aud de tot ce insemna SimplyDeea's Thoughts pentru mine, alta data.
Dar, in seara asta m-a apucat asa un dor sa scriu. Pur si simplu mi s-a facut dor de lumea mea, de gandurile mele virtuale. Am stat, m-am gandit pe toate partile si am ajuns la o concluzie: de acum inainte, voi scrie pe blog, in primul rand pentru mine, si apoi pentru restu. Nu stiu ce voi scrie, sau despre ce. Important e ca voi tine blogul asta in viata, atata timp cant imi permite experienta mea de zi cu zi, care este sursa a ceea ce scriu.

Le multumesc celor care imi apreciaza munca, dar si celor care o critica. Orice ati zice, raman EU!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!