Atentie, alte pericole!


 Eeeeh, in sfarsit am si eu ceva de zis.
Sa va spun? Va spun, ca-mi sunteti dragi. Gurile rele vor spune poate ca ma laud, dar...asta e.
Deci, am facut si eu scoala de soferi ca orice cetatean, si dupa ce am luat si examenul teoretic, l-am dat si pe cel practic. Ziua de 24 iunie a fost una din zilele vietii mele in care am plans de ciuda si de fericire in acelasi timp. De fericire pentru ca nenea examinatoru' a scris "ADMIS" pe dosarul meu, si de ciuda pentru ca stiam ca puteam face mai mult la examen. Eh, desigur a trecut si asta, si a venit perioada de asteptare. Eu am dat vineri orasul, si mi s-a spus ca pana miercuri, maxim joi, trebuia sa am permisul in portofel... dar nu a fost asa. L-am primit abia luni. Dimineata am gasit in cutiuta postala un aviz pe care scria "permis de conducere" ( in sfarsiiit! ). M-am dus la posta, pana in capatu' orasului si desigur mi-a spus duduia functionara ca permisul e la postarita ... M-am intors acasa, am asteptat, dar degeaba. Nu mi l-a adus, dar in schimb mi-a lasat un nou aviz, identic cu primul. A doua zi, adica ieri m-am dus de dimineata la posta si l-am luat! Dupa ce m-am speriat de poza aia nenorocita, si de semnatura hidoasa pe care am facut-o pe el, l-am bagat in portofel! Sunt si eu soferita! Sunt o soferita fara experienta, cu lamai in geam :D... Inca sunt cu capu' in nori, si nu constientizez ca pot conduce de una singura masinute pe stradute :)).
De acum inainte incepe greul, pentru ca orice masina voi conduce, nu va avea si in partea dreapta pedale, si nu ma va mai ajuta nimeni ... Sunt pe cont propriu! Si in loc de semnele de incepatori, pe masina condusa de mine ar trebui atasat semnul "alte pericole".
Dar, cel mai mult ma bucur ca in sfarsit voi putea conduce noaptea!!! Stiti doar ca v-am povestit aici despre asta. Desigur va voi povesti imediat ce mi se va indeplini si dorinta asta ... :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!