Cel mai bun film, ever!

Tin minte ca acum cativa ani, cei de la ProTV au difuzat pentru prima data filmul care imi va marca adolescenta. Nu stiu daca atunci a fost dat pentru prima data la televizor, dar cu siguranta stiu ca eu la ProTV l-am vazut prima data. Eram micuta ( in scoala generala, cu siguranta ) si ma uitam actorii aceia micuti, care nu erau decat cu vreo 2 ani mai mari ca mine, cum interpreteaza niste personaje parca scoase din cartile cu povesti. Cand spun "parca" gresesc, deoarece chiar din carti sunt scoase acele personaje. Un baietel micut cu ochelari rotunzi, care se imprieteneste cu o fetita uimitor de desteapta si cu un alt baietel roscovan si cam prostut. Cine se gandea ca acesti trei "muschetari" vor transforma povestea intr-o adevarata capodopera.
Probabil ca deja v-ati dat seama ca e vorba despre filmul "Harry Potter", iar cei 3 copii nu sunt altii decat  Daniel Radcliffe, Emma Watson si Rupert Grint care au interperetat personajele lui Harry Potter, Hermione Granger, respectiv Ron Weasley, intr-un mod exceptional.
Cand am vazut pentru prima data Harry Potter and the Philosopher's Stone nu stiu ce era in capul meu, sincer. Eram o copilita mica, habar n-avand ce se petrecea de fapt. Apoi in decursul anilor am mai vazut si Harry Potter and the Chamber of Secrets, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban si Harry Potter and the Goblet of Fire. Deci, la a 4a parte s-a oprit povestea lui Harry pentru mine. De atunci au trecut cativa ani buni, eu am crescut si intr-o zi mi-am dat eu seama cat de frumosi s-au facut actorii din Harry Potter. Nu stiu cum mi-am adus aminte de film, si am descoperit asta...? :)) Oricum, in tot timpul asta am tot vazut si revazut aceleasi prime patru parti, dar nimic mai mult...  pana acum vreo sapatamana si ceva, cand m-am hotarat sa vad de la cap la coada toata povestea vrajitorului cu ochi albastri. Zis si facut. "M-am pus cu burta pe film" ca sa zic asa, si in mai putin de o saptamana l-am terminat. Toate cele 8 parti, incluzand primele 4 pe care le mai vazusem de atatea ori. Desigur ca la Goblet of Fire am plans cand a murit Cedric Diggory, iar la Order of the Phoenix am dat apa la soricei din nou, atunci cand nenorocita de Bellatrix Lestrange l-a ucis pe Sirius Black. N-am putut rezista sa-l vad pe Harry plangand, asa ca am plans alaturi de el. Desigur ca si moartea lui Dumbledore a fost dureroasa dar.. m-am abtinut sa nu plang din nou :)).
Nu vreau sa va spun si despre final, ca atunci stric toata surpriza celor care inca nu au vazut filmul.
Tot ce pot spune despre aceasta capodopera a cinematografiei este faptul ca nu stii niciodata la ce sa te astepti. Nu este un film despre carte poti spune ca "stiu ce va urma". Nu! Sunt niste rasturnari de situatie de toata frumusetea, este comedie, este drama, este dragoste, este tot ce pot cere de la un film.
Din punctul meu de vedere este cel mai bun film pe care l-am vazut in cei 19 ani ai existentei mele:)), si nu as schimba nici macar un lucru in ceea ce-l priveste.

J. K. Rowling este un geniu... sau cred ca e putin spus geniu. Este o femeie extraordinara care a reusit sa scrie o intreaga serie de carti pe baza carora s-au facut aceste filme uimitoare. De la Piatra Filosofala si pana la partea a 2a din Talismanele Mortii se vede cum filmul evolueaza treptat, o data cu personajele.

As scrie pagini intregi despre nebunia asta cu vrajitori si dragoni, dar nu-mi gasesc cuvintele. Am o multime de idei, si mi-e greu sa le insir pe toate.
 Va las pe voi sa descoperiti taramul acesta minunat al lui Harry Potter.
Sincer, stau si ma gandesc daca nu cumva toata echipa care a ajutat la punerea in scena a filmului, nu cumva a fost o echipa de vrajitori... pentru ca uitandu-te la toate partile filmului simti cum intri in lumea aceea magica, iar cand se termina Harry Potter and the Deathly Hallows - partea a 2a, parca ai vrea sa ai si tu talismanele alea nenorocite, dar nu pentru a fii stapanul mortii ci pentru a face povestea asta interminabila...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!