Produse drăguțe de la Marillys.ro

Trăiesc într-o lume în care am ajuns să-mi  fie frică să mai cumpăr lucruri. Fie că e vorba despre produse alimentare, produse cosmetice sau orice altceva. Peste tot ne sunt prezentate efectele nocive ale diferitelor substanțe aflate în produsele pe care ni le dorim. Carnea de pui are gripă aviară, laptele e infectat cu nu știu ce bacterie. Să nu mai spun de produsele cosmetice pe care încerc să le aleg cu foarte mare grijă pentru cu nu vreau să ajung să-mi distrug fața dintr-o neatenție.

Eu, de genul meu, sunt o persoană destul de conservatoare când vine vorba de unele lucruri. De exemplu prefer să mă spăl pe față cu săpun, fără să folosesc cine știe ce spume sau creme de curățare, îmi tratez rănile cu cremă de gălbenele, ș.a.m.d. Am avut o perioadă în care mă spălam pe cap cu săpun de casă, făcut de mamaia, dar având în vedere că stă așa departe nu-mi permit să tot merg până în capătul țării să aduc săpun de la ea.
Iubesc lucrurile naturale. Îmi place să mănânc fructele proaspete. Prefer să mănânc un kg de vișine decât să le bag într-o prăjitură. Îmi plac și produsele cosmetice care sunt naturale, după cum pomeneam mai sus săpunul de casă sau crema de gălbenele. Produsele cosmetice pe care le folosim trebuie să primească o atenție deosebită pentru că de ele depinde sănătatea noastră, până la urmă. Când mergem într-un supermarket și alegem de pe rafpt un produs la întâmplare nici măcar nu îi citim eticheta. Scrie că e șampon? Scrie. Restul nu mai contează. Dar nu e chiar așa... contează chiar foarte mult.
De curând am descoperit un magazin online de produse cosmetice naturale la prețuri foarte mici. În comparație cu ce se găsește pe piață, produsele de la Marillys.ro au prețuri pentru orice buzunar. Mare mi-a fost mirarea când am văzut că un săpun cu lapte de capră costă doar 10 lei, știind că produsele de acest gen, de obicei nu sunt tocmai ieftine. Au tot felul de produse cosmetice pentru corp, pentru față, atât pentru femei cât și pentru bărbați. Chiar și pentru bebeluși. 
Nu mai e mult până la Crăciun și personal deja încep să mă gândesc la cadouri. Cei de la Marillys vin cu câteva propuneri foarte drăguțe și care sunt convinsă că mă vor ajuta să iau o decizie care îi va bucura pe cei dragi.
Da, produsele sunt de calitate, dar recunosc că și ambalajul acestora îmi place de nu mai pot. De mult nu m-a mai atras așa un ambalaj J. Au un design așa simplu și frumos care nu pot să-mi explic de ce îmi place așa de tare.

Recomand cu căldură acest magazin și abia aștept să încerc cât mai multe produse. Dacă și voi le-ați încercat sau intenționați să faceți asta, nu ezitați să-mi spuneți.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!