Bun venit, toamna!

Hm... daca ieri a fost ultima zi de vara, azi era logic si normal sa fie prima zi de toamna. [haha]
Daca toata toamna va fi asa cum a inceput inseamna ca ma voi distra. A fost o zi minunata in care am ras si m-am distrat alaturi de cele mai dragi persoane. Ne-am plimbat, am ras, am fost la limo-bere ( pentru ca initial am mers la bere, dar unii dintre noi ne-am razgandit si am comandat limonada), si cel mai important lucru: am condus!
Trecuse ceva timp decand n-am mai avut ocazia sa conduc, dar azi, avand in vedere ca Habi a baut, m-a lasat pe mine sa conduc pana la el acasa. Logic ca eram panicata, dar incet, incet am reusit. Din punctul meu de vedere nu am fost un dezastru atat de mare... luand in considerare faptul ca atat eu, cat si celelalte 3 persoane din masina sunt tefere si nevatamate.
Daaaar, abia cand am ajuns acasa mi-am dat seama de un lucru: AM CONDUS NOAPTEA! A fost asa un beculet care mi s-a aprins abia dupa ce faptul a fost consumat ( si poate ca e mai bine asa, pentru ca daca imi dadeam seama in timp ce conduceam, ma entuziasmam prea tare si cine stie ce iesea.). Stiti doar ca v-am promis ca va voi spune cand se va intampla minunea sa conduc noaptea. Ei bine, s-a intamplat asa... fara sa-mi dau seama. Dar daca stau bine sa ma gandesc cred ca am mai condus o data noaptea, dar eram nervoasa si n-am sesizat asta... Ma roooog, oricum, concluzia e urmatoarea: e mai frumos sa fi plimbata cu masina noaptea, decat sa conduci noaptea. Nu de alta dar ai mai mult timp sa adimiri imprejurimile :))).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!