Planuri, planuri și iar planuri...

Toate se schimbă, toate trec. A venit noul an așa de repede că nici n-am avut timp să-mi dau seama. Încă nu realizez cum au putut să treacă bacul, vara, înscrierea la facultate, sfârșitul lumii, Crăciunul, acum și Revelionul. Deja suntem în 2013 !! Mă simt așa de bătrână când mă gândesc... Trebuia să se sfârșească lumea asta de atâtea ori, dar n-a facut-o. În 2000, in 6.06.2006, in 21.12.2012. Am trecut nu de un sfârșit, ci de trei!
În cei 20 de ani ai mei am făcut multe lucruri bune sau mai puțin bune, dar niciodată nu m-am gândit să-mi fac o listă cu dorințe la început de an. Desigur că mereu îmi făceam planuri și speranțe dar erau doar în capul meu. Anul ăsta, pentru că nu mi-am dorit nimic la ora 00.00 la trecerea dintre ani, m-am gândit să-mi fac o listă întreagă cu dorințe și să nu mă mai limitez la una singură. Așa că am ajuns la următoarele:

  •  Acum în prag de sesiune, în primul rând îmi doresc să trec toate examenele cu bine, să n-am nicio restanță. Nu vreau media 10. Mă mulțumesc cu note în limita bunului simț :).
  • Am început deja să renunț la băuturile acidulate și sper să o țin tot așa. 
  • O să am grijă ce și cât mănânc. Nu vreau să mă înfometez, dar m-am hotărât să mănânc mai sănătos puțin. Desigur că nu voi putea renunța de tot la înghețată sau la Milka cu Oreo, dar voi mânca mai răruț că-i mai drăguț.
  • Renunțând la sucuri și la mâncarea nesănătoasă + dacă mai fac și abdomene zilnic, sunt sigură că până la vară voi scăpa de burtică și voi putea defila ca o gazelă, în costum de baie, pe plajă fără nici un pic de jenă.
  • Da, vreau să merg la mare! Aici la noi în țară. Nu-s pretențioasă. Plajă e? Apă sărată e? Valuri sunt? Atunci e perfect. 
  • Vreau să ajung la prietena mea, Cristina, la București. I-am promis asta!
  • Vreau să merg și la Cluj, măcar un weekend, să-mi vizitez fostele colege din liceu :).
  • De ceva timp mi s-a pus pata pe mașini. Poate din cauza Iubitului meu, pentru că mereu îmi vorbește despre câte o mașină sau poate din altă cauză, dar știu că vreau mașină! Nici la capitolul ăsta nu-s pretențioasă, mă mulțumesc cu o Honda Civic. Deci, mi-am propus să-mi pun bani la ciorap.
  • Am și eu o dorință mai ciudată. Vreau să merg la un party la care să fie ținuta obligatorie. Nu știu de ce îmi doresc asta, dar vreau! Nu am fost niciodată la un astfel de eveniment (excepție fac nunțile) și vreau să văd cum e :)
  • Mi-am propus, și sper să reușesc, să nu mă tund deloc până la vară. Mi-e dor de părul meu lung. mi-e dor să-l prind într-un coc lejer. Mi-e dor...
  • În liceu ne obliga profa de română să citim romane, dar de când am terminat și nu mai are cine să se țină de capul meu m-am cam lenevit. Sper ca anul ăsta să citesc cel puțin 10 cărți. Nu cred că-i așa de mult pentru cele aproape 360 de zile rămase :D
  • Mi-am propus să încep, într-un viitor apropiat, să fac două liste: una cu cărțile citite și cealaltă cu filmele văzute de mine până acum. Sunt curioasă să văd cam câte sunt.
  • Și nu în ultimul rând, mi-am promis că anul acesta mă voi ocupa mai mult de acest blog. Voi renunța la lene și „mă voi pune cu burta pe blogăreală serioasă”.
Eu cred că sunt niște dorințe raționale, care nu sunt imposibil de îndeplinit. Cu puțină ambiție și un pic de bunăvoință și mai ales cu puțin ajutor de la Doamne-Doamne o să reușesc. E prima mea listă cu dorințe și sunt foarte curioasă să văd dacă la sfârșitul anului vor fi bifate toate, sau nu.


Comentarii

  1. Sunt aici pentru a mărturisi ce a făcut această mișcare de vrajă mare pentru mine. Niciodată nu cred în vraja, până când am fost tentat să încerc. Eu și soțul meu am avut multe probleme de a trăi împreună, nu mă va face întotdeauna fericit pentru că sa îndrăgostit de o altă doamnă aflată în afara căsătoriei, am încercat tot ce mi-am făcut pentru a mă asigura că soțul meu lasă această femeie, dar cu cât vorbesc mai mult cu el cu atât mai mult mă face trist, așa că căsnicia mea a căzut în divorț pentru că nu mă acordă nici o atenție. De aceea, cu toată această durere și neliniște, am decis să contactez această vrăjitoare pentru a vedea dacă lucrurile se pot pregăti din nou între mine și soțul meu. această vrajă DR PEACE mi-a spus că soțul meu este într-adevăr într-o mizerie mare, că a fost o magie fermecătoare, așa că mi-a spus că va face totul ca de obicei din nou. el a continuat și a aruncat vraja pentru mine, după trei zile a aruncat vraja pe soțul meu a schimbat complet el mi-a cerut scuze pentru mine și a spus cum ma tratat că nu știe ce face el, eu și soțul meu este din nou toghter Îi mulțumesc cu adevărat DR PEACE pentru a-mi aduce soțul înapoi la mine Vreau ca toată lumea să-l contacteze pentru cei care au probleme în legătură cu problemele legate de căsătorie și de relații, el o va rezolva pentru tine. Adresa de e-mail este aici: doctorpeacetemple@gmail.com
    și lui WhatsApp: +2348059073851
    Viber: +2348059073851


    1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) dragoste jocuri
    (3) Vrei să fii promovat în birou.
    (4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat sau să câștigi o loterie.
    (7) Vrei să-ți legi soțul / soția ca să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de sprijin financiar.
    (9) Dacă nu vă puteți întâlni cu partenerul.
    (10) dacă doriți să vă opriți divorțul.
    (11) dacă vrei să te separi de soțul tău.
    (12) dacă doriți anchetele dvs.
    (13) Sarcina vrăji să se gândească la copil
    (14) Garanție Ați câștigat cazuri juridice perturbatoare și divorțuri indiferent de scenă
    (15) Anulați-vă căsătoria sau relația nu se despart.
    din nou adresa de e-mail este doctorpeacetemple@gmail.com. contactați-l imediat
    WhatsApp: +2348059073851
    Viber: +2348059073851

    Orice doriți, îl veți primi de la doctorul PEACE. Contactați-l, explicați-i problema și rezolvați-l.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!