Audiție cu lacrimi.

Nu știu ce se întâmplă cu mine, dar nu mai sunt așa de sensibilă cum eram cândva. Când spun sensibilă, mă refer la faptul că nu mă mai impresionează orice, nu mai plâng chiar din orice motiv stupid. Nu știu cărui fapt se datorează această schimbare, dar eu sper că e un lucru bun. Unii mă văd uneori ca o persoană rece sau dură, dar cine mă cunoaște știe că nu sunt deloc așa. Oricum, ca să revin la subiect... acum câteva zile am descoperit ceva care mă face să plâng de fiecare dată, fără drept la replică. Nu mă pot abține și lacrimile-mi curg șir, șir pe obraji.
E vorba despre un video cu o audiție de la The X Factor UK. Am văzut multe audiții și din UK și din USA și de la noi, dar niciuna nu m-a impresionat așa ca asta. Nu mă emoționează altceva decât vocea lui și faptul că îl văd pe el plângând... (Am eu o problemă cu bărbații care plâng, dar despre asta voi vorbi cu altă ocazie). Ideea e că acest Christopher Maloney are o voce care mă gâdilă undeva la coarda mea sensibilă. Coarda despre care spuneam că în ultimul timp nu mai e așa de ușor „gâdilabilă”. Mor, mor, mor de fiecare dată când îl ascult. Ascult, mă minunez de cât de bine sună vocea lui și plâng. Prima dată când am văzut audiția de la cap la coadă am plâns în hohote, ca un copil. N-am putut să mă abțin să nu scriu despre el. N-am putut!
Și mai e ceva: din punctul meu de vedere cred că el ar fi trebuit să câștige The X Factor UK 2012. Da, îmi place mai mult de el decât de James Arthur-câștigătorul.

Și ca să nu mă mai întind cu vorba... ascultați și spuneți-mi dacă și emoțiile voastre o iau razna ca și ale mele...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!