Nu-i greu să dai în mintea copiilor - Partea a II-a

După un secol de caniculă a venit și vremea aia faniă de stat în casă, de numărat bani și de făcut copii. Bani n-am, copii n-am de gând să fac foarte curând așa că m-am hotărât să dau eu un pic în mintea lor. Nu-mi trebuie copii, având în vedere că abia sunt în stare să am grijă de copilul care sunt eu uneori. Plouă cu strigături în momentul de față, în Timișoara, așa că mi-am băgat un pic pe un site cu jocuri despre care am mai scris și anul trecut.

Când am zis că am dat în minte copiilor n-am glumit deloc. Jocurile sunt simple și drăguțe și sunt numai bune să-ți ocupi timpul cu ele într-o zi ca asta. Dacă vreți să vedeți despre ce-i vorba dați click pentru info, Sunt jocuri multe, clasate pe categorii și sunt așa safe și pentru copiii mai mici decât mine. Haha. Mămici, dacă citiți postarea asta, accesați cu încredere link-ul. Sunt categorii chiar cu titluri de desene animate: Barbie, Angry Birds și multe altele. Vezi alte jocuri aici dacă te plictisești și tu ca mine.
Mă mai cred un pic copil și dupaia trec la treburi mai serioase. Ma apuc să citesc ceva, mai arunc un ochi la un serial și dupaia probabil mă pun să dorm ca o bătrână. Afară plouă, copii nu fac, bani n-am, așa că ce-aș putea face? Eventual mă apuc să croșetez ceva și să-mi mângâi cele 20 de pisici pe care nu le am... Câte probleme poate avea un singur om? Toate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!