Fall again.



Calendaristic, astazi e prima zi de toamna, si dupa cate se vede nu a stat deloc pe ganduri "madame", si si-a intrat, mult prea repede si direct, in drepturi. Multi ar spune ca vremea asta e deprimanta, dar eu nu cred asta. Da! Afara ploua neincetat de azi dimineata, dar in sufletul meu e soare! E soare pentru ca TU esti langa mine si-mi dai putere.
Iubitul meu, tu ma ajuti sa vad frumusetea din jurul meu, indiferent de claritatea ei, prin ochii tai senini.
Afara ploua, tu ajuti soarele sa ajunga pe strada vietii mele cu fiecare suras pe care mi-l oferi. Frunzele, uscate de frig, cad; lacrimile mele cadeau si ele asemenea frunzelor, dar tu le-ai uscat cu flacara iubirii si mi-ai ferit obrajii de vantul aspru.
Da! Vantul e aspru, dar cand sunt langa tine, el se transforma in adiere, iar frigul in caldura.
Nu-mi pasa de nimic atata timp cat bratele tale imi protejeaza trupul, iar caldura dragostei tale imi apara sufletul.

Te iubesc, iubitul meu!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!