Ramas bun, vara draga.


Ultima zi de vara...
O vara care parca a inceput ieri, se termina astazi. O alta vara...
Au trecut asa, la fel ca si asta, vreo 18 veri din viata mea, dar parca niciuna n-a fost niciuna la fel. Vara asta a fost diferita. A avut acel ceva special care cu siguranta o va pastra undeva in sufletul meu, muuult timp de-acum inainte. 
O vara care mi-a adus atat de lucruri bune, atatea amintiri frumosae.
Caldura soarelui nu mi-a incalzit doar corpul, ci si sufletul. Razele sale m-au patruns pana in adancul inimii. Sau mai exact as putea spune ca razele soarelui au sagetat direct in inima mea numele anumitor persoane. Suna prea metaforic, probabil dar stiu sigur ca asa e. Vara asta, care deja a trecut, mi-a scos in cale niste oameni minunati, alaturi de care am petrecut o multime de momente frumoase.
Simt ca vara asta m-a schimbat, sau poate ca.... Nu stiu exact ce s-a intamplat dar stiu sigur ca a fost diferit. Am vazut lucrurile altfel.
Sunt sigura ca daca as vrea sa scriu o carte, vara asta ar fi un inceput perfect.. Asa ar putea incepe povestea unui .. personaj. Asa ar putea incepe un roman. Cu o vara ca asta care tocmai pleaca.
Pleaca, si nu se mai intoarce decat la anul.. dar va fi altfel, stiu asta. Pleaca, dar ramane. Ramane in sufletul meu, acolo adanc de tot, si nu voi putea s-o scot nici daca voi vrea. Stiu asta!
Uite-te si tu! Vrea sa plece, dar abia isi cara bagajele. Se vede ca nici ea nu vrea asta... Se taraste spre iesire... Coridorul e lung, si pleaca singura acolo departe. Are bagajele pline de amintiri cu mine, cu tine, cu toata lumea. Le ia cu ea, pentru ca ne iubeste la fel de tare cum o iubim si noi pe ea. Oare ce imagine cu mine a luat Vara? Oare cum isi va aminti de mine? Va spune : -Hmmm... Andreea, fata care a fost fericita atata timp cat am fost eu acolo... Sigur fericirea ei nu se va termina aici... " Oare asta zice? De fapt, sper ca asta zice...  Am fost fericita o vara intrega. Am putut fi fericita si fara sa plec din oraselul asta de carton in cine stie ce colt de lume luxuriant. Am ramas aici, si a fost al nabii de bine. Nu regret nimic! Nu as schimba nimic din vara care tocmai a trecut, pentru ca a fost perfecta, exact asa cum A FOST !

Comentarii

  1. Waiii tocmai m-ai facut sa-mi fie si mai dor de vara dupa ce ti-am citit postul :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!