...pe dreapta.

Hei, hei, hei lume! Tocmai ce m-am intors de la majoratul unei prietene (nu am mai stat pentru ca pe iubitul meu il doare capshoru' si.... no, nu se simtea bine cu muzica zbierandu-i in creieri). Majorat frumos, prietena frumoasa si majora, totul ok.

Dupa cum spuneam am ajuns (nu de mult) acasa. Am plecat de la club sa lasam masina in fata blocului (eu impreuna cu iubitul meu). Si cum mergeam noi asa incet, desigur regulamentar... ce se vede in zare?? Oare!? Un nenea cu dungi reflectorizante pe haina. Cin' sa fie cin' sa fie? Politia sau... politita? :)) Desigur, erau ei... si ghiciti ce? Mi-au facut semn sa trag pe dreapta. Panica! (glumesc, nu m-am panicat). Am oprit frumos, respectabilul mi-a cerut actele masinii, permisul... I le-am dat politicoasa. M-a intrebat daca am consumat alcool, si desigur am fost sincera spunandu-i ca ... nu. Apoi mi-a atras atentia in legatura cu semnele de incepator ( pe care i le-am aratat ca erau in coltul parbrizului )... si fiind foarte dragut mi-a dat actele inapoi spunandu-mi "Foarte bine, domnisoara. Noapte buna!" . Am plecat frumos, semnalizand regulamentar.... desigur.

A fost o experienta... ce sa zic :)). Prima data cand m-au oprit. :-s. Dar n-a fost rau deloc. S-au gandit ei asa sa ma opreasca ca deh, domnisoara tanara la volanul unei Dacii... pare suspecta.
Ei bine da, Dacia poate fi condusa foarte usor si de catre dudui fara experienta in ale condusului. Si sunt chiar mandra de mine, pentru ca de la o zi la alta progresez. Si iubitul meu ma poate sustine, sigur, in ceea ce spun.

Ideea principala e, ca am inceput sa conduc mai des, si incepe sa-mi placa :D. Stiu ca la un moment dat vorbeam despre condusul pe timpul noptii, si plimbarile nocturne cu masina... dar sincer, nu stiu pe care sa o aleg. Cand conduc noaptea ( ca in seara asta, de exemplu ) e bine ca e drumul mai liber, si e mai usor... dar daca sunt in dreapta e si mai usor :)))... Oricum, lucrurile facutea noaptea cu masina sunt Super! :))

In concluzie, asta-seara am condus, "m-am chefuit", am condus din nou, am fost oprita de politie... si n-a murit nimeni. Ceea ce e foarte bine! Chiar si masina e intreaga... cu toate ca ma cam bat parcarile. :">

Pana una alta, v-am lasat. Ma duc sa fac o baie, pentru ca toata duhnesc a fum... Ne auzim curand!

Cu drag, Mihaela Andreea N, fata cu lamaile in geam :)).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!