Primavara miroase a zambile...

Da, stiu ca asta e a 2a postare pe ziua de azi, dar nu ma pot abtine!!
Dupa ce toata ziua m-am tot plimbarit pe afara, profitand e vremea frumoasa, alaturi de iubitul meu... intr-un final am intrat in casa ca o fata cuminte ce sunt (nu de alta, dar mai am niste treburi de rezolvat cu Sulzer, Stefan cel Mare si Al. Ioan Cuza). Mama, desigur (avand grija de copila ei bolnavioara) nu a ezitat sa-mi aduca numaidecat o cana cu ceai antigripal (mulshumesc mami!). Dar o data cu cana de ceai, mi-a adus si un pahar cu un fir de zambila in el, zicandu-mi "uite, ca sa miroasa si in camera ta a primavara." (mulshumesc mami! din nou).
Deci imaginati-va ca in secunda 2, mirosul zambilei a patruns asa prin nasul meu infundat... Sistemul meu olfactiv a fost in al 9lea cer. Dupa atatea luni de iarna in care n-am simtit decat miros de frig, si de fum acum in sfarsit miroase a primavara!

Si iata zambiluta si ceiucul meu antigripal :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!