Campania „Experimentează cititul”

Acum ceva timp am promis pe pagina de Facebook a blogului că voi scrie despre un proiect foarte drăguț al unor domnișoare studente la Cluj. Îmi cer scuze că am uitat și abia acum mi-am amintit, dar better late than never, nu-i așa? Păi să vă zic despre ce e vorba...

Trei studente la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din Cluj au demarat o campanie foaaaarte drăguță de promovare a lecturii. Din câte am înțeles, totul a început ca o temă de proiect și s-a ajuns la o campanie destul de frumoasă care pare să se extindă din ce în ce mai tare.
Mie, personal, îmi place la nebunie ideea fetelor. N-am făcut niciodată parte dintr-un club de lectură și aș fi super încântată să văd cum stă treaba. După câte știu eu, fetele se întâlnesc cu oameni pasionați de literatură, discută, povestesc, împart idei... se relaxează și cunosc oameni noi.
Când am văzut pagina lor de Facebook am fost super încântată, mai ales când am aflat că una dintre fete a terminat la același liceu ca și mine, deci mi-e concetățeană, ca să zic așa.
Văzând că fetelor le merge bine și reușesc să atragă tot felul de iubitori de lectură, sponsori și parteneri, m-am gândit că ar fi frumos să facem și în Timișoara așa ceva! Să extindem campania fetelor „Experimentează cititlul” la nivel național. Ce, în Timișoara nu reușim să ne strângem o mână de oameni și să vorbim despre cărți?
Am încercat să cer și pe Facebook părerea voastră despre această idee, dar sincer n-am primit un feedback satisfăcător, așa că încerc încă o dată...
Ați fi interesați să faceți parte dintr-un astfel de club de lectură? Vă place să citiți, să cunoașteți oameni noi, să împărtășiți idei și păreri? Ei bine, atunci ce mai așteptăm? Hai să punem lucrurile în mișcare și să încurajăm Timișoara să Experimenteze cititul!
Eu sunt dispusă să mă implic total în proiectul acesta, mai ales dacă văd că am pentru cine să mă implic. :)
Dacă vă place ideea aștept cu nerăbdare mail-urile, mesajele și comentariile voastre.
Până una-alta, spor la citit și vacanță frumoasă celor care-au terminat sesiuneaaaa!

Aici aveți link-urile de la pagina de Facebook a campaniei: https://www.facebook.com/pages/Club-de-lectura-Experimenteaza-cititul/478438208952206
și blogul acesteia: http://experimenteazacititul.wordpress.com/




Comentarii

  1. Eu m-am gandit sa mergem sa vorbim cu cei de la Libraria Carturesti din Iulius Mall, au un spatiu destul de mare si e asa primitor, poate ne ajuta ei cu spatiul de intrunire a Clubului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o idee foarte faină. Rămâne să vedem dacă avem cu cine să ne întâlnim..:))

      Ștergere
    2. eu as propune ca daca exista spatiu si in libraria Diverta, ar fi frumos sa se tina tot acolo:D

      Ștergere
    3. În Diverta din Timișoara nu este spațiu. Sunt doar niște măsuțe mici pentru copii, atat.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!