Dorință de prințesă

Ținând cont de faptul că azi am scăpat de examen mi-am permis, în sfârșit, să atârn aiurea fără să mă mustre conștiința. Așa că după ce am ieșit de la examen am băut o limonadă cu Portocala, apoi m-am trântit în pat și am citit, am pierdut vremea pe tumblr, m-am uitat pe pereți... am făcut ce-a vrut mușchiul meu, ca să zic așa. Spre seară am văzut că Deea a postat din nou pe blog. Povești din excursia ei la Paris...
Nu știu dacă v-am mai spus dar eu nu sunt deloc o fană a limbii franceze sau a Franței. Niciodată nu mi s-a parut ceva wow să mergi în Franța (cu toate că, recunosc, n-am fost). Nu știu de ce, dar nu m-a atras niciodată zona asta. Multe fete visează să fie cerute în căsătorie în Turnul Eiffel, să se plimbe cu iubiții lor prin orașele romantice ale Franței. Eu n-am visat niciodată așa ceva. La un moment dat mi se părea chiar kitchos romantismul ăla exagerat (nu vreau să jignesc pe nimeni). Probabil diriginta mea din liceu dacă citește postarea asta se va uita puțin urât la mine (e profesoară de franceză), dar ăsta e adevărul. Doamna dirigintă, nu vreau să vă supărați pe mine! :)
Eh, și revenind la postarea Deei... zilele trecute, pe blogul lor am văzut și celelalte povești legate de Paris și de cum a fost cerută de soție și ce locuri frumoase au văzut și chiar mi-au plăcut poveștile. Felicitări, Deea! (dacă citești postarea asta). Povestea despre Disneyland, de fapt pozele de acolo mi-au dat o idee. Pe lângă faptul că toate pozele din postările Deei m-au făcut să vreau să văd Franța, pozele de la Disneyland mi-au dat altă idee.
Aș vrea să ajung în Franța! Uitându-mă la pozele ei îmi doresc asta extrem de tare. De ce mi-am schimbat părere așa de repede? Pentru că pozele postate de ea emană atâta frumusețe, pasiune și calm de-mi vine să mor. Dacă îmi zicea cineva că o să vreau să merg în Franța după ce voi vedea o serie de poze, nu l-aș fi crezut. Dar totuși, motivul adevărat pentru care aș vrea să fac asta este următorul:
Vreau să merg la Disneyland îmbrăcată în prințesă! Deci asta va fi trecută pe lista cu lucruri pe care vreau să le fac înainte să mor. Mi se pare geniaaaaal. Vreau să am o rochiță de prințesă, cu diademă și tot ce trebuie! Îmi doresc să fiu prințesă la Disneyland și să fac poze cu toate mascotele alea de p-acolo și mai ales să fac poză în fața castelului. Nu știu dacă e unul singur sau mai multe, dar dacă sunt mai multe voi face în fața fiecăruia. O prințesă nu e prințesă adevărată dacă n-are prinț, coroniță și castel. Prinț am, coroniță îmi iau eu, castel mai trebuie...
Poate credeți că glumesc, sau că scriu doar așa ca să fie... NU! Deci chiar îmi doresc asta și sper ca măcar o dată în viața mea să pot face asta! Îmi doresc mai mult să fac asta decât să văd Turnul Eiffel. Jur!
În curând o să încep să scriu lista cu lucrurile pe care vreau să le fac înainte să mă duc la Doamne-Doamne (sper!), pentru că momentan le am doar în cap. Trebuie să le scriu pe hârtie pentru că încep să se adune.
Mulțumesc Deea pentru că mi-ai arătat Parisul într-un fel în care nimeni n-a mai reușit să o facă.




Comentarii

  1. Nu stiu cum de ti-a venit tie asa de-o data ca vrei sa fii printesa. Eu credeam ca fantezia asta apare din frageda pruncie, la fete zic, nu acu'. Daca vrei sa mergi la Disneyland acu' inseamna ca atunci cand erai mai mica voiai sa vezi turnul Eiffel? E cumva pe invers la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc să-mi realizez din vise. Prințesă am fost și când eram mică și sunt și-acuma și-o să fiu mereu. Știi tu treaba cu: ”I am a princess. My father is my king.” Na.. deci cam asta-i treaba. Dorințele ți le îndeplinești când ai bani, nu când vrei tu :)))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!