Dereglări

Cred că-s dereglată. Aveți și voi momente de-alea în care sunteți la muncă și vă gândiți: Pff... ajung acasă și mă trântesc în pat de nu mă mai ridic de-acolo un secol. Sau... Azi termin de citit cartea pe care am început-o săptămâna trecută. Sau... Trebuie să văd și eu filmul ăla de care mi-a zis Gigel. Cu siguranță că nu doar mie mi se întâmplă. Dar chestia e că ajung acasă și n-am chef să fac nimic. De fapt, le-aș face pe toate. Deodată. Aș citi, dar parcă m-aș uita și la film. Dar trebuie să bag la spălat. Mi-e foame. Parc-aș bea o bere. Ah, uite ce praf e pe mobilă. Trebuie să-mi fac ordine în dulap. Mă uit la serial. Ah, ce faină-i piesa asta. Ia să o ascutl de 100 de ori până mi se acrește de ea. Și poate mai scriu trei rânduri pe blog... sau... ah, e deja doișpe noaptea și n-am făcut nimic. Fuck it! Mă pun să dorm.
Știți despre ce vobesc? Azi a fost una din zilele alea. Am plecat de la birou cu gândul că ajung acasă și mă trântesc în pat și ascult piesa asta toată ziua. Eeevident că n-a fost așa. Femeie fiind mi-am amintit că mai am nevoie de-un tampon și un deodorant și de niște cașcaval și-o bere. Așa că am dat o tură prin Auchan și am ajuns acasă târziu. Și m-a luat lenea. Și am înghițit 3 chiftele și o roșie și m-a luat lenea și mai rău. Am băut bere. Și mi-am plâns de milă că-s om mare și n-am timp să fac tot ce-mi place. De fapt... chef n-am. Că timp aș avea. Cartea e tot pe birou. Argatu' răsună pe Youtube de când am ajuns acasă. Măcar atâât.
Și într-un final m-am trântit în pat și mi-am dat seama că-i zece ceasu. N-am făcut nimic. Am stat ca o lepră și m-am plâns toată ziua. Sportul meu preferat de când m-am muatat în chirie și m-a lovit realitatea peste ochi. Sunt om mare și am treburi de om mare. Trebuie să spăl vase. În bucătărie! Nu în baie, ca la cămin. Trebuie să spăl cada după ce fac baie și trebuie să bag la spălat.
Cred că-s dereglată. O dată la câteva zile descopăr câte-o piesă care mă obsedează și o ascult pe repeat până apare altă obsesie. Am început cu Hollywood Undead - Levitate apoi a venit Mind a lui Skrillex și Diplo feat.Kai. M-am întrebat de 100 de ori pe zi: how deep is your love? Din cauza lui Calvin Harris și Disciples, ca mai apoi să-i vină rândul lui Argatu'. Nu știu de ce piesa asta mă obsedează abia acum pentru că o știu de ceva timp. Să mai zic și de Cheers darlin' a lui Damien Rice? Hai că deja v-am recomandat prea multe pentru o singură seară...
Am început să citesc o carte și deja mă bate gândul să mă apuc de alta. Aștept să-mi apară episoade din 3 seriale și Arrow mă așteaptă să ne-ntâlnim iar pentru sezonul 2. Și eu ce fac?
Stau și mă uit pe pereți... și visez cu ochii deschiși. Și să vă mai zic motivul...? Mai bine nu că dupaia o să ziceți că-s dusă de tot cu pluta pe Jiu și pe Bega. În același timp.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!