Gesturile mici aduc cea mai mare bucurie

O vorbă din bătrâni zice că: dar din dar se face Rai sau cam așa ceva. Nu știu dacă e în totalitate adevărat, dar mie așa-mi place să cred. Mulți zic despre mine că sunt rea și zgârcită (dar voi să nu-i băgați în seamă), dar de fapt iubesc să fac cadouri. Îmi place să fac daruri oamenilor dragi din jurul meu care simt că merită asta. Foarte rar mi se întâmplă să ofer cadouri din obligație. De obicei dacă văd un lucru care îmi amintește de X sau de Y, îl cumpăr și i-l ofer cadou așa random, fără vreun motiv. Mi se pare un gest extraordinar de frumos să înveselești ziua cuvia. E frumos tare să poți aduce zâmbetul pe fața cuiva așa din senin, fără vreo ocazie. Așa am pățit eu astăzi când am primit un cadou pe cât de micuț pe atât de valoros. Când zic valoare, nu mă refer la #valoarea aia grea. Mă refer la valoare sentimentală. Micuțul cadouț a venit exact când aveam mai mare nevoie de un pic de... afecțiune, ca să zic așa. După o perioadă în care ești nu tocmai fericit e mai mult decât binevenit un gest frumos.
Pe micuțul ăsta l-am primit azi de la Cri. Aceeași Cri despre care am scris și aici
Abia aștept să îl atârn undeva. Mulțumesc, draga mea! Să știi că mi' drag de numa numa!
Și dacă tot veni vorba de daruri și gesturi frumoase, mai am ceva de zis.
Zilele astea am făcut ordine prin bibliotecă și m-am hotărât, cu greu să dau câteva din cărțile mele de când eram prunc mic și nu citeam. Rușine să-mi fie!
Am câteva cărți care aș vrea să ajungă a niște copiluți cărora le place să citească și care știu că se vor bucura de ele. În principal intenționez să le dau la schimb (pe alte cărți) sau să le vând. Aș vrea din suflet ca mesajul ăsta să ajungă cât mai departe la toate mămicile și bunicile care au copilași iubitori de cărți. Le rog să-mi scrie, să-mi lase un mesaj aici sau pe Facebook și vedem cum rezolvăm. 
Astea sunt minunatele:









 


Apreciez orice Share și sper să ajutați cărțile astea să ajungă acolo unde e mai mare nevoie de ele :).




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!