Instrucțiuni stupide

Ce bine că mai ies și eu în lume, că uite așa îmi găsesc subiecte de dezbătut pe blog. O discuție ici, o privire aruncată dincolo și uite așa îmi dau seama că vecinu are o capră mai neagră decât a mea. Știți deja că eu sunt o persoană destul de naționalistă. Nu arunc cu pietre în capul românilor decât atunci când merită. Da, suntem un popor frumos cu o țară minunată. Problema noastră e că ne lăsăm conduși de oamenii nepotriviți și ne complacem în niște situații din care ar trebui să ne zbatem să ieșim. Dar, na, noi suntem neamul lui „Laaaas' că-i bine și-așa rău”. Suntem așa cum suntem, asta e. Dar în micuța mea excursie am observat niște lucruri nu tocmai roz în legătură cu englezii. Nu zic c-am fi noi nu știu ce genii, dar totuși...

Anglia e Anglia și din ce în ce mai mulți români încep să-și ia zborul spre ea. Că cică e mai bine, se câștigă mai mulți bani, traiul e mai roz, câinii au covrigi în coadă și se bea ceai mult și bun. Nu neg. Se vede de la o poștă că englezii sunt mult mai dezvoltați decât noi, mult mai organizați. De fapt, nu organizați, ci riguroși. Adică țin morțiș de tot felul de chestii stupide. În companiile mari, pe unde am fost și eu cu Iubitul să încărcăm și să descărcăm, au trasate dungi galbene pe unde trebuie să meargă. Am vrut într-o zi să merg la toaletă și n-am putut pentru că nu aveam bocanci și adidașii mei nu sunt destul de ”safe”. Mna, mai zii ceva! Ok, hai să zicem că țin, într-un fel exagerat, la siguranța lor.
Dar, my friend, trebuie să îți scrie cu majuscule pe oglinda de la baie ”NOW WASH YOUR HANDS!” ??? Serios? Tu nu știi că după ce folosești toaleta trebuie să te speli pe mâni? Nu știu de ce dar din câte am observat, englezii au nevoie de instrucțiuni pentru orice. Pe dopurile de la sticlele de Cola scrie: ”Open by hand”. Să mori tu! Eu mă gândeam să desfac dopul cu genunchii, dar bine că mi-ai zis. La noi în țară există semnul rutier cu triunghiul alb cu contur roșu care semnifică ”Cedează trecerea”. Toți șoferii știu asta. Englezii au nevoie să le scrie pe același semn: ”GIVE WAY”. Că doar de unde să știe ei ce vrea să zică triunghiul acela? Mă mai amuză și faza cu ”Please reduce speed now”. Te mai și roagă, după ce că pe asfalt e scris cu litere cât carul să SLOWiești.
Băăăăi engleziloooor, what the f**k is wrong with you? Toată lumea vă laudă că aveți o țară în care merită să vii să o vizitezi, să lucrezi sau orice, dar totuși, mate, ce-i cu scăpările astea?
Nu-i frumos! Nu-nu! Mâine-poimâine o să aveți nevoie de traininguri de tăiere a pâinii sau de întindere a rufelor la soare. Totul trebuie să fie safe and healthy, right? 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!