Bloggerii au cărți de vizită

”The time you enjoy wasting is not wasted time.” Perfect adevărat. Și eu pierd muuult timp online, uneori cu rost, alteori fără, dar de fiecare dată încerc să descopăr ceva nou care să mă ajute într-un fel sau altul. Și uite așa din click în click, din scroll în scroll am dat peste Deby.ro. Nu știu cum, dar mă bucur enorm că am găsit acest blog.

Mă bucur deoarece, Deby.ro m-a ajutat să obțin primele mele cărți de vizită. Dacă mă întrebați acum câteva luni despre cartea mea de vizită m-ar fi bufnit râsul și probabil aș fi zis că nu-s un om așa important ca să am așa ceva. Dar după ce am văzut campania desfășurată de Aniela mi-am schimbat un pic părerea. Mi-am dat seama că am nevoie de o carte de vizită. Nu pentru că aș fi eu nu știu ce om important care nu are timp să dicteze cuiva numărul de telefon, dar pentru simplul fapt că m-am săturat să repet de fiecare dată numele de familie.
-Cum te numești?
-Andreea Nastac...
-Cum? Nastoc?
-Nu. Nastac!
-Cu C sau cu G...
Mi s-a acrit de dialogul ăsta... și așa am decis că vreau să întind oamenilor de acest gen o hârtiuță pe care scrie cât se poate de clar că numele meu este Andreea Nastac. Nu Năstoc, nu Nastuci, nu Năstase...!!
Dacă și tu ai un blog cu PageRank de minim 1 atunci poți te poți înscrie și tu în această campanie. Iubesc să văd cum oamenii se ajută între ei. La această campanie, cel mai mult mi-a plăcut faptul că nu ține cont de numărul de cititori, sau dacă e domeniu personal sau nu. E atât pentru bloggerii mari, cu experiență, cât și pentru cei mici, începători.
Dacă vă încântă ce-am zis eu pe aici, vă invit să dați un click aici pentru mai multe detalii.
Dacă vă înscrieți și voi în campanie aștept să văd poze cu cărțile voastre de vizită!
Astea sunt frumoasele mele pe care abia aștept să le împart.

Comentarii

  1. Iubito, chiar m-ai facut sa rad! Esti Andreea Nastac, sa stie toata lumea. Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, în sfârșit nu va mai fi nicio neînțelegere. Mulțumesc! :)

      Ștergere
    2. Cu mare drag! Chiar ai carti de vizita frumoase, si nu, nu este meritul nostru, este meritul tau ca esti o bloggerita cu idei geniale:D

      Ștergere
  2. Cu siguranta Aniela a facut o campanie buna, dar nu a facut-o tocmai bine. Am vazut multe persoane care, dupa aceasta campanie, s-au ales cu carti de vizita. Eu zic ca blogosfera de jos se misca, inca foarte tare :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!