Ce-am primit de la vara mea?

Toată lumea se agită pe Facebook că vezi-Doamne a venit toamna. Nu știu de ce se face o așa mare dramă din asta, pentru că oricum 2014 nu ne-a oferit o vară. Am avut o combinație de toamnă cu primăvară și vreo 2-3 zile cu grade +30. Da, calendaristic e toamnă. So what? Începe lume să se agite să bage borcane cu gem și murături în cămară. Copiluții sunt încântați că e acea perioadă a anului în care trebuie să cumpere rechizite. Și ce-mi mai plăcea și mie să fac asta... Agitație și iar agitație.

Și bine că a venit toamna că așa strâng Like-uri băieții de la Green Day,cu piesa Wake me up when september ends. Dar să nu uităm de planetele care s-au aliniat pentru ca azi să fie Septembrie, luni. Cred că i-a crescut inima lui Horia Brenciu când s-a uitat azi dimineață în calendar. Ah, și noroc cu Facebook-ul ăsta, că altfel habar n-aveam că-i toamnă. Bine că mai sunt oameni politicoși care salută toamna cu un ”Hello, autumn!”. Mai e și categoria care cred că se uită ca mâțele în calendar și vorbesc cu el: ”September, please be awesome!” Ce bine că au vorbit ei și pentru noi, că altfel nu știu cum ne-am fi descurcat cu o lună septembrie awful.. Mai are rost să mă agit și eu? Frunzele o să cadă din copaci și dacă nu le rog eu, așa că nu mă agit deloc. Ba, mai mult, mi-am făcut o cană de ceai și încerc să trag linie. Ce-a adus sau ce mi-a luat vara asta? Păi...
  • mi-a adus o super excursie alături de Iubit. Am vorbit despre asta aici și aici.
  • mi-a adus niște prieteni noi și mi-a întărit legăturile cu cei vechi.
  • mi-a dăruit o grămadă de lucruri noi pe care le-am învățat din cărțile citite.
  • mi-a luat-o pe Portocala de care îmi e extrem de dor și abia aștept să o văd.
  • mi-a dat și niște kg în plus de care sper să scap cât mai repede :))
  • mi-a adus o freză nouă, pentru că nu mă mai tunsesem de 2 ani.
Altfel spus, vara asta a fost una destul de liniștită și de frumoasă. N-am reușit să duc până la capăt unele lucruri, dar nu-mi pierd speranța.
Vara asta m-a învățat să mă încred mai mult în forțele proprii. M-a făcut să-mi dau seama că nu e bine să te încrezi mai mult în alții decât în tine. Asta, cu siguranță, e cea mai importantă lecție pe care am învățat-o vara asta. Celelalte sunt chestii superficiale...
Voi ce-ați făcut vara care tocmai a trecut?

Comentarii

  1. Ce vara nesimtita! Cum m-o luat ea de langa tine... Lasa ca de-amu' altfel a bate vantu'. (si mie mi-e dor de tine, copil, da' sa nu mai zici la nimeni)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!