Multumiri

M-am tot gandit, si as vrea sa le multumesc unor persoane ca exista, si ca au aparut in viata mea. Sunt persoane ft importante pt mine si vreau sa le arat asta. Nu am avut alta idee, asa ca m-am gandit sa le dedic un articol aici pe blog :).
Vreau sa mentionez ca ordinea e aleatorie, [deci sa nu va suparati pe mine :D] si ca articolul se refera doar la prieteni. Membrii familiei sunt acolo in inima mea, si poate voi scrie alt articol dedicat lor :).


Iti multumesc tie:
  • C., iubitul meu, care ma faci mereu fericita, pt ca esti mereu alaturi de mine si pt ca ma iubesti asa cum sunt eu.
  • Andra [Cabulea], pentru ca ma asculti mereu si-mi dai sfaturi bune mereu [ nu luam in considerare momentele in care ma ispitesti laaaa.... => stii ca vei arde in Iad >:D< ]
  • Raluca, pentru ca esti asa micutza si nebuna, si ma asculti la fel ca si Andra mereu cand sunt suparata, si pt ca putem plange amandoua, cand baietii sunt prea rai ca sa inteleaga ca gresesc.
  •  Diana Mayer, pentru ca vad ca iti pasa si cu toate ca nu ma suni sa mergem la alergat, te iert, ca-mi esti tare draga si "ne intelegm bine" :))
  • Cristina [Rosu], pentru ca impreuna barfim in continuu ca doua nerusinate si pt ca pot vorbi orice cu tine [ ca si cu fetele de mai sus :D] 
  • Ancuta [Olimpia], pentru ca imi dai mereu sfaturi bune. Si cu ocazia asta vreau sa-ti spun ca-mi pare rau, pt ca in ultimul timp n-am mai apucat sa vorbim...:(
  • Iulia [Mate], pentru ca imi esti prietena de atatia ani, si stiu ca ma pot baza pe tine :*
  • Deliutza, pentru ca ma asculti si razi mereu de mine ca vorbesc mult ... si cu toate ca nu ne stim de mult timp, vreau sa-ti spun ca-mi esti draga :*
  • Luiza, pentru ca, am mereu ce sa vorbesc cu tine, si vreau sa-ti spun ca uneori mi-ar placea sa nu fii atat de departe de mine :( 
  • Cristina [Tzubuki], pentru ca mereu imi dai sfaturi bune si vreau sa-ti spun ca mi-e dor de vremurile cu mail-uri interminabile :(. 
Sper ca nu am uitat pe nimeni. In caz ca-mi mai amintesc de cineva, voi completa postarea si cu numele respectivei/respectivului.

Comentarii

  1. Deci pur si simplu te iubesc:x si promit ca iti voi pastra un loc langa cazanul meu in iad :x Cabulea:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragutz >:D<
    Ma bucur ca sunt si eu pe lista! :X
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea sa pot sa fac mai mult de atat pentru pt tine ,insa timpul e asa scurt si nu ne permite tot timpul.
    Dar sti ca vei ocupa mereu un loc special in inima mea !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cabulea: esti o scumpa :)).
    @Anca: lasa ca o sa avem noi timp, o data si-o data :*

    RăspundețiȘtergere
  5. te ador! :x...tot timpu ma faci sa zambesc...si chiar aveam nevoie sa vad ca cineva ma mai iubeste si pe mine...pt ca un ultimu timp nu prea am avut parte de asa ceva...:*...sincer m-a facut sa ma simt :X...:))....A ta fosta, actuala si viitoare prietena Iuliaaaa :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia: draga mea :*, imi cer drepturile de autor pt ultima parte :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!