Desene [ Part 1. ]

In seara asta, ca sa va arat ca sunt o persoana care "are cuvant", m-am hotarat sa va arat, asa cum am promis, desenele mele. Nu sunt multe, dar mie-mi plac pentru ca stiu ca sunt facute de manutza mea.

Imi cer scuze pt claritatea pozelor ( sunt facute fara blitz, de aia sunt asa galbene ).

Un fel de Ford Mustang :))
 

Desenul e facut asa, ca de 8 martie, simbolizand mamica si lupta impotriva cancerului la san ( tatuajul ) 

O tipa jumatate robot - gen Anime   

Regina fluturilor
 

Veteranii Tom, Jerry si Spike
  

Ben 10 [ cu dedicatie pentru o persoana ft draga mie :* ] 

Comentarii

  1. Foarte tare!:x
    O sa te pun odata sa imi faci si mie un portret cv!;;)


    Semnat: Logodnica ta!:)):X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!