Viata ( pentru sora mea )

Acum cateva zile am vazut filmul "My sister's keeper". Un film foarte bun care prezinta o cutremuratoare poveste de viata. Nu vreau sa va spun decat o singura fraza despre film : un cuplu are o fetita. Cand acestia descopera ca unicul lor odor are leucemie se hotarasc sa faca un alt copil in vitro de la care sa poata preleva celule, sange, maduva osoasa sau orice avea nevoie micutza lor. Ganditi-va ca a doua fetita, Anna, "fabricata" doar pentru a o ajuta pe sora sa, Kate, creste si isi da seama ca ceva nu e in regula...

Dupa ce am vazut acest film, am ramas cu muuulte semne de intrebare. Ma puneam in locul Annei, si ma gandeam cat ar fi de greu, sa fi sanatos tun, dar sa stai prin spitale pt tot felul de analize, donari si asa mai departe. E cumplit, zic eu. Ok, e sora ei, are leucemie, dar viata ei nu conteaza deloc !? E doar un magazin din care poti lua orice fara sa te gandesti la consecinte? Nu prea cred ...

Viata ... nu stiu ce e viata, pana la urma. E ceva scurt, dupa cum spun unii... dar e scurta in comparatie cu ce !? Asta nu inteleg ... E pretioasa, stim cu totii, si de aceea suntem stapani pe ea, pentru ca ni se da o singura data si ... nu avem a 2a sansa. Multi spun ca sanatatea e pe primul lor ( si nu-i contrazic ), dar daca ne punem in locul Annei din film. Oare ea nu era sanatoasa? De ce parintii ei ii puneau viata in pericol? Trebuie sa se intample o tragedie pentru ca cei din jur sa-si dea seama de adevarata valoare a vietii ... lor sau a celorlalti? E destul de greu de abordat acest subiect, dar ... e un subiect totusi :)).La cei 18 ani ai mei, nu cred ca sunt in masura sa judec sau sa ma apuc sa fac teorii filosofice despre importanta vietii, dar imi pot spune parerea. Nu !?
Va recomand cu caldura acest film, si va spun ca va va ajuta sa va schimbati viziunea ( catusi de putin ) asupra vietii. Va veti da seama ca sanatatea e ceva important, si mai mult de atat este ceva care e al tau, si nimeni nu are dreptul asupra ei decat tu insuti !
Cred ca viata noastra depinde de sanatate, fericire, istetime si iubire, sincer ! Asta e  parerea mea.

P.S.: astept parerile voastre dupa vizionarea filmului ;)

Comentarii

  1. de la cine ai auzit de el:>? de la mine ca eu v-am terorizat cu acea carte:))...care se numeste viata de rezervaaa:X..si pe care stiu ca ai vrea sa o citesti..:D..

    RăspundețiȘtergere
  2. DA...dar e superba povestea in sine...:|

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!