Nu-i greu să dai în mintea copiilor

În ultimul timp toată lumea îmi zice că sunt bătrână și că m-am ramolit. Câteodată îi cred, alteori nu. Cum să-mi zică mi-e că-s bătrână când eu încă mă joc și mă prostesc exact ca un copil de 5 ani. Maxim.


Îmi aduc aminte că acum un secol când am aflat eu pentru prima data ce e ăla internet în confortul propriei case, am început să caut jocuri online, desigur. Ca un om mare. Recunosc că am descoperit internetul destul de târziu, nu la 2-3 ani cum îl descoperă copiii din ziua de azi. Mă bucur că părinții mei au știut să mă educe în așa fel încât când încep să zburd pe internet să nu ajung la lucruri pe care nu ar trebui să le văd.
Mi se pare foarte util să-ți lași copilul să vadă lucruri noi, chiar și online. Lasă-l să se joace, să învețe lucruri noi și frumoase. De exemplu jocurile cu Dora Exploratoarea mi se par foarte educative. Copiii chiar au ce învăța din ele și toată lumea-i fericită.  Nu știu dacă la televizor se mai difuzează desenele cu Dora, dar dacă vreți să dați un pic în mintea copiilor am găsit eu jocuri cu Dora în română. Așa mă amuză să spăl rufele cu Dora sau să ne plimbăm cu trenul. Mi-e ciudă că n-am o neopțică/surioară/orice copiluță micuță prin preajmă ca să-i pot arăta jocurile astea.

*Ah, și încă un lucru pentru mămicile care citesc postul ăsta – site-ul e safe, nu are reclame stupide și conținut inadecvat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!