Petrică

Azi sunt fericită pentru că mi-am băut cafeaua lângă un suflet mic și cald. În sfrșit mi s-a îndeplinit o dorință pe care o aveam de când mă știu. Știți voi că se zice că atunci când îți dorești ceva cu adevărat, tot Universul se agită în așa fel încât să-ți facă ție pe plac? Ei bine, cam așa a fost. Ținând cont de faptul că se apropie ziua mea, am hotărât că-mi doresc o pisică neagră și că ăsta ar fi cadoul perfect. Tot ce-am făcut a fost să-mi exprim această dorință în fața persoanei potrivite și iată că s-a împlinit.
- M-am hotărât ce vreau de ziua mea. O pisică mică și neagră.
- Nu o vrei în avans? Săptămâna asta, de exemplu?
- Ba daaa!
Atât a fost toată discuția. Apoi m-am organizat și am cumpărat cele necesare: litieră, nisip, mâncărică, jucării. Și de aseară Petrică e noul membru al familiei. Când l-a adus C., era puțin speriat, a cercetat puțin zona și apoi a început să se joace cu niște șosete și-o pungă. Ca la el acasă.
E cuminte și-s tare mândră că nu și-a făcut deloc nevoile prin casă. A făcut direct în litieră ca un pisic mare și responsabil. Am dormit amândoi. S-a cuibărit cu capul pe mâna mea și-a stat să-l scarpin până a adormit. Și-a dormit toată noaptea în pat lângă mine. Pe la 7 se juca cu piciorul de la scaun. Apoi a mieunat de vreo două ori pe lângă pat până l-am luat înapoi lângă mine și-a adormit iar. Și-am dormit amândoi până s-a trezit și a decis că ar fi timpul să mă trezesc și eu și m-a gâdilat cu lăbuța pe nas. M-am trezit zâmbind.
Mă gândeam că o să găsesc vreo surpriză pe sub pat sau printr-un pantof, dar nu! Petrică și-a făcut nevoile în litieră chiar și peste noapte. Ah, ce mâț deștept am!
Mor de dragul lui. A fost dragoste la prima vedere. Am împărțit același pat din prima noapte. Mă gândeam că o să-mi miaune în continuu ca mâța nebună pe care a avut-o Iulia, dar nu! Petrică a dormit ca un prunc. Eu zic că a și sforăit, dar unii zic că torcea. Eu zic că ăla era sforăit în toată regula.
Aseară am luat cina în familie. Eu, Petrică și C. Am mâncat toți paste la cuport. Lui Petrică îi plac pastele. Dimineață mi-am băut cafeaua cu el, în timp ce se juca cu cablul de la laptop.
Nu credeam că prezența unui animăluț în casă poate schimba atât atmosfera. Colegele de apartament sunt plecate în delegație așa că mă gândeam că o să fiu un forever alone weekendul ăsta, dar nu e deloc așa. Petrică umple toată casa cu prezența lui. Chiar și atunci când doarme sub uscătorul de rufe.
Sunt atât de fericită! Mi-a umplut sufletul cu drăgălășenie. În sfârșit am un suflet mic și blănos și negru. Ce-mi pot dori mai mult?
Să-mi trăiești, Petrică! Să fii sănătos și voios toate cele 9 vieți ale tale!


Comentarii

  1. Sa te bucuri de Petrica!E tare dragalas!Si eu am tot o matza neagra dar e fetita si o cheama Mitzy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc asemenea! Mamaia a avut o pisică pe care o chema Miți dar din păcate nu mai e :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!